vineri, 29 aprilie 2011

Despre vedete (Kristen Stewart)

Kristen Stewart
Am citit atatea interviuri cu Kristen Stewart si totusi People Magazine a reusit sa afle cateva lucruri noi si amuzante despre actrita. Spre exemplu care ar fi unicul lucru pe care l-ar lua pe o insula pustie sau ce obsesie are:
1. Ce ai lua cu tine pe o insula pustie?
Pisica mea. Asta a fost o intrebare usoara. O sa ajung intr-o zi ca o batrana nebuna inconjurata de pisici. In momentul de fata am o singura pisica, Max. Avem o relatie puternica de dependenta, ceva in genul relatiei dintre Bella si Edward.
2.  Care este hobby-ul tau preferat?
Imi place sa cant la chitara. Am fost distribuita in “Into the Wild” pentru ca am putut canta “Blackbird”. Acum cantecele mele preferate sunt cele din “The Runaways”, ca Cherry Bomb.
3. Care este obsesia ta?
Sunt mereu preocupata de gatit. Iar acum sunt obsedata de canalul Food Network. Imi place Paula Deen pentru ca este foarte amuzanta si imi doresc foarte mult sa o intalnesc!
4. Care este playlist-ul tau?
Imi place foarte mult coloana sonora de la Eclipsa. Ca o coincidenta, toate formatiile mele favorite apar in soundtrack: Fanfarlo, Florence and the Machine, Band of Horses si Sia, ale carei melodii le ascultam mereu pe platourile de filmare ale peliculei New Moon.
5. Dintre toate locurile pe care le-ai vizitat, unde ai vrea sa te intorci?
Dintre toate locurile unde am filmat pana acum mi-ar placea sa ma intorc in Madrid. Am vizitat acolo muzeul si a fost grozav.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu